Your questions
![Zegraff](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/pCeBsQZ8oYYzil3LC71n1PTpOY6hC6LJlT-Q36vYlgA/1494423316/public/faq/imgFaq_zegraff.png)
Retrouvez tous les détails sur la page : Les badges de succès
![Je n’ai pas trouvé la cache, les coordonnées restent au rouge.](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/yqlvxJekC-46qu-mwmUXhV4TN6eSRqGYgmY9XUGqlfU/1494423316/public/faq/imgFaq_zilex.png)
2 possibilities:
- Contact the referent Tourist Office (contact details are on each roadbook),
- Contact the Wisemen Council : by using the chat (if activated), by sending a private Facebook message or by - mail at : les-sages@terra-aventura.fr Be sure to send your answers in your message.
![Zart](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/rDH3rM9urFgUNar8nr3rDiixrXZrcD_pMuRpKlrXgb0/1494423316/public/faq/imgFaq_zart.png)
Certains badges de succès ne disparaissent pas, ils sont remis en jeu chaque année. Par exemple, si de nouveaux parcours dans la Haute-Vienne ont vu le jour, et que vous ne les avez pas encore réalisés, vous perdez momentanément votre badge associé. C’est le jeu ! Cette mécanique s’applique uniquement aux badges départementaux (Creuse, Corrèze, Haute-Vienne, Charente...)
![J'ai oublié mon mot de passe](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/3yEnf8-kjJSGU9Mub0AKvY0XinqxP2hqlvGk3DK2W_0/1494423316/public/faq/imgFaq_zescroc.png)
When you are about to connect to your user profile, click on « I forgot my password ». You will receive an e-mail with a temporary password, which you can proceed to personalize.
![Je souhaite modifier le nom de mon compte et/ou le courriel rattaché à mon compte](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/swqXXeLCVPJo9_K-o1dNre5Bgqg5Fzie3LEijV8lcEY/1494423316/public/faq/imgFaq_zonelib.png)
Log in to your user profile. Click on “modify” in the « My biography » section to change your information.
You username is the only thing you cannot modify on your own. : link to « I wish to change my username ».
![Je n’arrive pas à me connecter sur l’application mobile](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/TQakUiOIeLWApuYOKbqFffs5RuD4nrKxtyN7_YUvH5E/1494423315/public/faq/imgFaq_zaiteck.png)
Make sure you have agreed to the terms and conditions. If the problem continues, uninstall then reinstall the app. If this does not solve the problem, Contact the Wisemen Council : by using the chat (if activated), by sending a private Facebook message or by - mail at : les-sages@terra-aventura.fr and be sure to give your username and password, as well as your smartphone features.
![Est-il possible de jouer hors connexion avec l’application ?](https://cdn.terra-aventura.fr/cdn/ff/XdbV1a-TrQls_rztQEHuIi8pJK_25Ja5O0c6g1pg9sM/1494423315/public/faq/imgFaq_zahan.png)
Yes, to do so, download the cache’s data at home. Once you have reached your cache’s departure spot, you go offline.